Menu

Kontakt

Urząd Gminy Białobrzegi

37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie

tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55

e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

Ogłoszenia o zatrudnieniu

Data dodania: 2018-11-16

Nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Białobrzegi

  1. Wymagania niezbędne: 
  • wykształcenie wyższe magisterskie,
  • doświadczenie w przygotowywaniu wniosków i rozliczaniu projektów finansowanych ze środków UE.
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
  • kandydat powinien być niekarany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie powinno toczyć się przeciwko niemu postępowanie karne,
  • znajomość: pakietu MS Office (Word, Excel), obsługi baz danych, obsługi poczty elektronicznej

       2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Opracowywanie wniosków, programów i planów związanych z określeniem kierunków rozwoju lokalnego gminy.
  • Poszukiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na finansowanie rozwoju lokalnego.
  • Opracowywanie wniosków o dofinansowanie do funduszy pochodzących z Unii Europejskiej, oraz innych funduszy pomocowych.
  • Nadzór nad realizacją wdrożonych projektów które otrzymały dofinansowanie ze źródeł zewnętrznych oraz przygotowanie wniosków o płatność.
  • Prowadzenie sprawozdawczości związanej ze zrealizowanymi projektami dofinansowanymi z różnych funduszy pomocowych.
  • Koordynacja na poziomie Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych działań w zakresie opracowywania, realizacji i rozliczania projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych.
  • Podejmowanie działań zmierzających do tworzenia przez gminę atrakcyjnej oferty inwestycyjnej dla potencjalnych inwestorów.
  • Wspieranie podmiotów gospodarczych w zakresie ich rozwoju poprzez wskazywanie możliwości pozyskania środków pomocowych.
  • Podejmowanie działań zmierzających do tworzenia przez gminę atrakcyjnej oferty do osadnictwa na jej terenie.
  • Realizacja zadań z zakresu promocji gminy, współpraca w tym zakresie z innymi stanowiskami i jednostkami organizacyjnymi.
  • Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w tym:
    • kontakty ze stowarzyszeniami, organizacjami pozarządowymi, wolontariatem,
    • ogłoszenie konkursów, przygotowanie umów o dofinansowanie, czuwanie nad prawidłowym rozliczaniem dotacji,
    • prowadzenie spraw związanych z realizacją inicjatyw lokalnych.
  • prowadzenie spraw związanych z realizacją inicjatyw lokalnych.
  • Wspieranie działalności stowarzyszeń organizacji pozarządowych m.in. poprzez wskazywanie możliwości pozyskania środków finansowych na ich działalność.
  • Wspieranie rozwoju działalności wolontariatu na terenie gminy.
  • Wdrażanie oraz nadzór nad realizacją programów profilaktyki zdrowotnej dla mieszkańców gminy.

     3. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV)
  • list motywacyjny
  • dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.

     4. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • miejsce pracy – Urząd Gminy Białobrzegi, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych jedynie w platformę pozwalającą dostać się na parter budynku.
  • wymiar czasu pracy - pełen etat
  • obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy
  • wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu do 29 dnia każdego miesiąca
  • warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, Ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.

     5. Informacje dodatkowe:

  • Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć oświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia  jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Białobrzegi pok. nr 7, lub pocztą na adres Urzędu Gminy 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. Rozwoju lokalnego” w terminie do dnia 26.11.2018 r. do godz. 15.oo. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gmina-bialobrzegi.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).

Pliki do pobrania

Metryka

Metryka
Podmiot publikujący / Urząd Gminy Białobrzegi
Wytworzył Karolina Słysz 16.11.2018 12:00
Publikujący Karolina Słysz Młodszy Referent ds. Rozwoju Lokalnego 16.11.2018 12:21

Historia zmian

Historia zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Karolina Słysz Młodszy Referent ds. Rozwoju Lokalnego 16.11.2018 12:21 Publikacja 1