Menu

Kontakt

Urząd Gminy Białobrzegi

37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie

tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55

e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

Ogłoszenia o zatrudnieniu

Data dodania: 2024-01-19

Ogłoszenie o naborze - stanowisko ds. księgowości

WÓJT

GMINY BIAŁOBRZEGI

37-114 BIAŁOBRZEGI 4

 

OGŁASZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO PRACY

ds. księgowości

w Referacie Finansów, Budżetu, Podatków i Opłat Lokalnych  Urzędu Gminy Białobrzegi

 

  1. Wymagania niezbędne – kandydat powinien:
    1. posiadać obywatelstwo polskie;
    2. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni z praw publicznych;
    3. nie być prawomocnie skazanym za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno - skarbowe;
    4. aktualnie nie toczy się przeciwko niemu postępowanie sądowe o przestępstwa, o których mowa w pkt. 1c
    5. wykształcenie wyższe magisterskie ekonomiczne, preferowana specjalność finanse i rachunkowość lub rachunkowość;
    6. doświadczenie: 3 lata stażu pracy, w tym  co najmniej 1 rok pracy w księgowości,
    7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
    1. Znajomość  obowiązujących aktów prawnych, w tym w szczególności:
  • ustawy o finansach publicznych,
  • ustawy o rachunkowości,
  • Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej,
  • ustawy o podatku od towarów i usług,
  • ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • ustawy o samorządzie gminnym,
  • ustawy Prawo zamówień publicznych.
    1. Mile widziane doświadczenie w rozliczaniu podatku Vat
    2. Mile widziane referencje z poprzednich zakładów pracy.
    3. Biegła znajomość obsługi komputera (Windows XP lub nowsze, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).

 

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Prowadzenie rachunkowości Urzędu Gminy w zakresie kosztów i zaangażowania wydatków, w tym w zakresie wyodrębnionych funduszy;
  2. Prowadzenie ewidencji finansowo księgowej w pełnym zakresie projektów realizowanych z udziałem środków z Unii Europejskiej (grupy wydatków bieżące i mieszane);
  3. Prowadzenie rachunkowości w zakresie operacji i dowodów sprzedaży oraz zakupu w zakresie podatku VAT podlegającego odliczeniu;
  4. Prowadzenie ewidencji i rozliczeń podatku VAT, a w szczególności sporządzanie rejestru sprzedaży i zakupu VAT, sporządzanie deklaracji VAT oraz weryfikacja deklaracji cząstkowych podległych jednostek organizacyjnych gminy;
  5. Prowadzenie całości zadań w zakresie opracowania i aktualizacji procedur i dokumentacji związanych z rozliczaniem podatku Vat i wystawianiem dowodów sprzedaży na poziomie urzędu i gminy oraz centralizacji rozliczeń, w tym współpraca  z jednostkami organizacyjnymi w zakresie rozliczeń i ewidencji VAT;
  6. Prowadzenie bankowych rachunków pomocniczych;
  7. Weryfikacja zgodności z planem finansowym, poprzez parafowanie przed kontrasygnatą skarbnika umów, zamówień i innych dokumentów powodujących zobowiązania finansowe;
  8. Prowadzenie całości spraw związanych z obowiązkiem rejestracji w Centralnym Rejestrze Podmiotów Akcyzowych JST zgodnie z ustawą o podatku akcyzowym;

 

  1. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV)
    2. list motywacyjny
    3. kserokopia dyplomu studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
    4. inne dokumenty dodatkowe potwierdzające wymaganą wiedzę, umiejętności i kwalifikacje, referencje,
    5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    6. oświadczenie kandydata poświadczające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
    7. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
    8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
    9. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

  1. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. miejsce pracy - Urząd Gminy Białobrzegi, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych jedynie w platformę pozwalającą dostać się na parter budynku.
  2. wymiar czasu pracy - pełen etat
  3. umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
  4. obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy
  5. wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu,
  6. warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.

 

  1. Informacje dodatkowe:
  1. Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
  2. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Białobrzegi pok. nr 7, lub pocztą na adres Urzędu Gminy Białobrzegi 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. księgowości” w terminie do dnia 29.01.2024 r do godz. 15.3o.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r, poz. 530)”.

 

  1. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych:
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), jest Urząd Gminy Białobrzegi, 37-114 Białobrzegi 4, adres e-mail: 
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować:
  • listownie na adres Urzędu Gminy w Białobrzegach,
  • telefonicznie 17 224 03 52,
  • na adres e-mail 
    Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
  1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie danych takich jak: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – podanie tych danych osobowych jest obowiązkowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Jednocześnie informujemy, iż na postawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, podanie przez Panią/Pana jakichkolwiek danych dodatkowych jest dobrowolne i w tym zakresie mogą Państwo wycofać zgodę na ich przetwarzanie, w każdym momencie. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na ich przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
  2. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom. W przypadku wyboru Pani/Pana osoby na dane stanowisko pracy, dane dotyczące imienia i nazwiska oraz miejsca zamieszkania, zostaną podane do publicznej wiadomości.
  3. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
  4. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do  żądania ich sprostowania oraz prawo do cofnięcia zgody (jeżeli była udzielona).
  5. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Białobrzegi, dnia 2024-01-19

Metryka

Metryka
Podmiot publikujący / Urząd Gminy Białobrzegi
Wytworzył Piotr Chudzik 19.01.2024 15:14
Publikujący Piotr Chudzik -Sekretarz 19.01.2024 15:53
Modyfikacja Piotr Chudzik 19.01.2024 16:05

Historia zmian

Historia zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Piotr Chudzik -Sekretarz 19.01.2024 16:05 Edycja 3
Piotr Chudzik -Sekretarz 19.01.2024 15:54 Edycja 2
Piotr Chudzik -Sekretarz 19.01.2024 15:53 Publikacja 1