Menu
- Statut i forma prawna
- Regulamin organizacyjny
- Organizacja i kompetencje
- Oświadczenia majątkowe
- Zamówienia publiczne i przetargi
- Finanse i majątek
- Podatki i opłaty
- Pomoc publiczna
- Odpady komunalne
- Sprawy obywatelskie
- Gospodarka Gminy
- Gospodarka komunalna
- Dokumenty strategiczne
- Udostępnienie informacji publicznej
-
Wybory i referenda
- Wybory Prezydenta RP 2025
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2024
- Wybory samorządowe 2024
- Wybory Prezydenta RP 2020
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2019
- Wybory do Izb Rolniczych 2019
- Wybory ławników na kadencję 2020-2023
- Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019
- Wybory Sołtysów 2019
- Wybory samorządowe 2018
- Wybory do Sejmu RP i Senatu RP 2023
- WYBORY ŁAWNIKÓW NA KADENCJĘ 2024-2027
- Wybory Sołtysów 2024
- Przebieg i efekty kontroli
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza
- Organizacje pozarządowe
- Ogłoszenia o zatrudnieniu
- Telefony do urzędu
- Rejestry i archiwa
- Decyzje Środowiskowe
- Ochrona danych osobowych
- Petycje
- Rejestr instytucji kultury
- Zabytki
- Zagospodarowanie przestrzenne
- Zawiadomienie o zgromadzeniu publicznym
Nawigacja z ikonami
Kontakt
Urząd Gminy Białobrzegi
37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie
tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55
e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP
Ogłoszenia o zatrudnieniu
Ogłoszenie o naborze
WÓJT GMINY BIAŁOBRZEGI
37-114 BIAŁOBRZEGI 4
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
ds. Rozwoju lokalnego w Urzędzie Gminy Białobrzegi
1. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku: prawo, administracja, kierunki ekonomiczne,
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
- kandydat powinien być niekarany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie powinno toczyć się przeciwko niemu postępowanie karne,
- znajomość: pakietu MS Office (Word, Excel), obsługi baz danych, obsługi poczty elektronicznej,
- prawo jazdy kat. B.
2. Wymagania dodatkowe:
· Mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu projektów finansowanych ze środków UE potwierdzone referencjami.
· Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· Opracowywanie wniosków, programów i planów związanych z określeniem kierunków rozwoju lokalnego gminy.
· Poszukiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na finansowanie rozwoju lokalnego.
· Opracowywanie wniosków o dofinansowanie do funduszy pochodzących z Unii Europejskiej, oraz innych funduszy pomocowych.
· Nadzór nad realizacją wdrożonych projektów które otrzymały dofinansowanie ze źródeł zewnętrznych oraz przygotowanie wniosków o płatność.
· Prowadzenie sprawozdawczości związanej ze zrealizowanymi projektami dofinansowanymi z różnych funduszy pomocowych.
· Koordynacja na poziomie Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych działań w zakresie opracowywania, realizacji i rozliczania projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych.
· Podejmowanie działań zmierzających do tworzenia przez gminę atrakcyjnej oferty inwestycyjnej dla potencjalnych inwestorów, opracowywanie programów rozwoju przedsiębiorczości w gminie.
· Wspieranie podmiotów gospodarczych w zakresie ich rozwoju poprzez wskazywanie możliwości pozyskania środków pomocowych.
· Wsparcie doradcze dla osób chcących założyć działalność gospodarczą.
· Podejmowanie działań zmierzających do tworzenia przez gminę atrakcyjnej oferty do osadnictwa na jej terenie.
· Realizacja zadań z zakresu promocji gminy, współpraca w tym zakresie z innymi stanowiskami i jednostkami organizacyjnymi.
· Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w tym:
o kontakty ze stowarzyszeniami, organizacjami pozarządowymi, wolontariatem,
o ogłoszenie konkursów, przygotowanie umów o dofinansowanie, czuwanie nad prawidłowym rozliczaniem dotacji,
o prowadzenie spraw związanych z realizacją inicjatyw lokalnych.
· Wspieranie działalności stowarzyszeń organizacji pozarządowych m.in. poprzez wskazywanie możliwości pozyskania środków finansowych na ich działalność.
· Wspieranie rozwoju działalności wolontariatu na terenie gminy.
· Wdrażanie oraz nadzór nad realizacją programów profilaktyki zdrowotnej dla mieszkańców gminy.
· Koordynacja współpracy samorządu ze szkołami przy opracowywaniu, wdrażaniu programów edukacyjnych, rekreacyjnych, profilaktycznych dla uczniów.
· Współpraca z GOKiCz w Białobrzegach i GOSiR w Białobrzegach w zakresie realizacji zadań własnych gminy z dziedziny edukacji, kultury, sportu i rekreacji.
4. Wymagane dokumenty:
· życiorys (CV)
· list motywacyjny
· dokument poświadczający wykształcenie /dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów
· kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
· inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
5. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
- miejsce pracy – Urząd Gminy Białobrzegi, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych jedynie w platformę pozwalającą dostać się na parter budynku.
- wymiar czasu pracy - pełen etat
- obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy
- wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu do 29 dnia każdego miesiąca
- warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, Ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
6. Informacje dodatkowe :
· Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć oświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
· Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Białobrzegi pok. nr 7, lub pocztą na adres Urzędu Gminy 37-114 Białobrzegi 4 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. Rozwoju lokalnego” w terminie do dnia 9.04.2018 r. do godz. 15.oo.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gmina-bialobrzegi.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) oraz Ustawą z dn. 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.
Pliki do pobrania
Metryka
Wytworzył | Franciszek Masłoń | 29.03.2018 12:26 |
Publikujący | Piotr Chudzik -Sekretarz | 29.03.2018 15:32 |
Modyfikacja | Piotr Chudzik | 30.03.2018 08:38 |
Historia zmian
Użytkownik | Data | Akcja | Wersja |
---|---|---|---|
Piotr Chudzik -Sekretarz | 30.03.2018 08:38 | Edycja | 2 |
Piotr Chudzik -Sekretarz | 29.03.2018 15:32 | Publikacja | 1 |