Kontakt

Urząd Gminy Białobrzegi

37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie

tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55

e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

Oferty pracy

Data dodania: 2020-05-25

INFORMACJA O PRZYJMOWANIU OFERT ZATRUDNIENIA

 

KIEROWNIK

GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH

37-114 BIAŁOBRZEGI 4

INFORMACJE O PRZYJMOWANIU OFERT ZATRUDNIENIA NA STANOWISKO PODINSPEKTORA W GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH

  1. Stanowisko: urzędnicze
  2. Wymagania niezbędne:
    1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
    2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni z praw publicznych,
    3. kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    4. kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią,
    5. posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
    6. wykształcenie wyższe.

 

  1. Wymagania dodatkowe:
    1. wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku prawo, administracja lub ekonomia,
    2. biegła znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, ustawy o ustalaniu i wypalcie zasiłków dla opiekunów, ustawy o karcie dużej rodziny, ustawy o wspieraniu kobiet i rodzin „Za życiem”, ustawy o pomocy społecznej,
    3. biegła znajomość obsługi komputera, minimum 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z realizacją zadań z zakresu świadczeń z pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych lub wychowawczych oraz praktyczna znajomość programów AMAZIS – świadczenia rodzinne, NEMEZIS – fundusz alimentacyjny, IZYDA – świadczenia wychowawcze, POMOST
  2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  3. Prowadzenie spraw i przygotowywanie projektów orzeczeń administracyjnych dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, świadczenia jednorazowego, zasiłków dla opiekuna, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym, karty dużej rodziny, świadczeń pieniężnych i niepieniężnych (posiłków) z pomocy społecznej,
  4. Prowadzenie bieżącej analizy ekonomicznej przyznanych kwot świadczeń,
  5. Stosowanie dostępnych systemów teleinformatycznych przy realizacji zadań,
  6. Przygotowywanie danych sprawozdawczych z zakresu realizowanych zadań,
  7. Przygotowywanie danych do zapotrzebowani i planów budżetowych.

 

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
    1. praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
    2. wymiar czasu pracy: 1/1 etatu,
    3. umowa o pracę zawierana na zastępstwo,
    4. miejsce świadczenia pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach,
    5. kontakt z klientem zewnętrznym.
  2. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest mniejszy niż 6%.

  1. Wymagane dokumenty:
    1. życiorys (CV),
    2. list motywacyjny,
    3. kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach itp.,
    4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
    5. kserokopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z realizacją zadań z zakresu swiadczeń z pomocy społecznej,świadczeń rodzinnych lub wychowawczych,
    6. oświadczenie o stanie zdrowia,
    7. oświadczenie o niekaralności,
    8. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
      z pełni praw publicznych.

 

  1. Informacje dodatkowe :

Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności
z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pok. 3 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Białobrzegi 37-114, Białobrzegi 4  pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną na adres: z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze” w terminie do dnia  4 czerwca 2020 r. do godziny 12.00. Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1)”.

Białobrzegi, dnia 25.05.2020r.

Metryka

Metryka
Podmiot publikujący / Urząd Gminy Białobrzegi
Wytworzył Iwona Kołcz 25.05.2020 11:35
Publikujący Marzena Babiarz - Kierownik GOPS 25.05.2020 11:32

Historia zmian

Historia zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Marzena Babiarz - Kierownik GOPS 25.05.2020 11:32 Publikacja 1