Menu

Kontakt

Urząd Gminy Białobrzegi

37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie

tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55

e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

Ogłoszenia o zatrudnieniu

Data dodania: 2018-11-09

Nabór na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Białobrzegi

WÓJT GMINY BIAŁOBRZEGI
37-114 BIAŁOBRZEGI 4

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
w Urzędzie Gminy Białobrzegi
1/8 etatu Z-ca Kierownika USC,
7/8 etatu stanowisko ds. administracyjnych i ochrony informacji

 

  1. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe magisterskie – studia prawnicze lub administracyjne lub podyplomowe studia administracyjne;
  • obywatelstwo polskie i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych,
  • kandydat nie powinien być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  • posiadanie łącznie co najmniej trzyletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • biegła znajomość obsługi komputera (Windows, pakiet Microsoft Office, Internet Explorer).
  • mile widziana znajomość obsługi systemów dziedzinowych z zakresu USC, ewidencji ludności i wydawania dowodów osobistych.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

     W ramach obowiązków Zastępcy Kierownika USC - 1/8 etatu:

  • realizacja przepisów ustawy prawo o aktach stanu cywilnego,
  • prowadzenie ksiąg stanu cywilnego oraz sporządzanie aktów urodzenia, małżeństwa i zgonu,
  • wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego i zaświadczeń,
  • realizacja przepisów ustawy o ewidencji ludności i dowodach osobistych,
  • prowadzenie postępowań w zakresie wydawania dowodów osobistych
  • prowadzenie rejestru wyborców

W ramach samodzielnego stanowiska pracy ds. administracyjnych i ochrony informacji 7/8 etatu:

  • prowadzenie archiwum gminnego,
  • zaopatrzenie urzędu w materiały biurowe i eksploatacyjne do urządzeń biurowych, oraz inne materiały niezbędne do bieżącego funkcjonowania urzędu,
  • zaopatrywanie Urzędu w pieczecie urzędowe oraz prowadzenie ich rejestru.
  • realizacja zadań związanych z kontrolą zarządczą w Urzędzie Gminy,
  • ochrona informacji niejawnych w tym pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych,
  • realizacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych w tym pełnienie obowiązków Inspektora Ochrony Danych,
  • koordynacja spraw związanych z funkcjonowaniem BIP Urzędu Gminy.
  1. Wymagane dokumenty:
  • życiorys (CV)
  • list motywacyjny
  • kserokopia dyplomu studiów wyższych, studiów podyplomowych, zaświadczeń
  • o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
  • kwestionariusz osobowy,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • oświadczenie o stanie zdrowia
  • oświadczenie o niekaralności,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu
  • z pełni praw publicznych.
  • inne dodatkowe dokumenty np. referencje.
  1. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:
  • miejsce pracy - Urząd Gminy Białobrzegi I piętro, budynek nie jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych jedynie w platformę pozwalającą dostać się na parter budynku.
  • umowa na czas nieokreślony
  • wymiar czasu pracy - pełen etat
  • obowiązująca dobowa norma czasu - 8 godzin, a tygodniowa 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy
  • wynagrodzenie – miesięczne płatne z dołu
  • warunki pracy zgodnie z obowiązującymi pracowników samorządowych przepisami powszechnie obowiązującymi (Kodeks Pracy, ustawa o pracownikach samorządowych) oraz wewnętrznymi regulaminami.
  1. Informacje dodatkowe :
  • Przy zatrudnieniu kandydat będzie musiał dostarczyć zaświadczenie o niekaralności z Centralnego Rejestru Karnego oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż wymagane ustawowo 6%.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Białobrzegi pok. nr 7, lub pocztą na adres Urzędu Gminy Białobrzegi 37-114 Białobrzegi 4
z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko” w terminie do dnia 19.11.2018 r. do godz. 15.oo.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://www.bip.gmina-bialobrzegi.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).

 

Pliki do pobrania

Metryka

Metryka
Podmiot publikujący / Urząd Gminy Białobrzegi
Wytworzył Franciszek Masłoń 09.11.2018 15:32
Publikujący Piotr Chudzik -Sekretarz 09.11.2018 16:33

Historia zmian

Historia zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Piotr Chudzik -Sekretarz 09.11.2018 16:33 Publikacja 1