Kontakt

Urząd Gminy Białobrzegi

37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie

tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55

e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

Oferty pracy

Data dodania: 2019-03-12

INFORMACJA O PRZYJMOWANIU OFERT ZATRUDNIENIA NA STANOWISKO ASYSTENTA RODZINY

KIEROWNIK GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W BIAŁOBRZEGACH INFORMUJE O PRZYJMOWANIU OFERT ZATRUDNIENIA

Stanowisko: ASYSTENT RODZINY (1 etat)

Wymagania wobec kandydatów:

  1. wykształcenie:

wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna

lub

wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną z udokumentowanym co najmniej rocznym stażem pracy z dziećmi lub rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony w drodze rozporządzenia Ministra właściwego do spraw rodziny i udokumentowanym co najmniej rocznym stażem pracy z dziećmi lub rodziną

lub

wykształcenie średnie z ukończonym szkoleniem z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentowanym co najmniej 3-letnim stażem pracy z dziećmi lub rodziną

  1. nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,
  2. wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek w stosunku do niego wynika z tytułu egzekucyjnego,
  3. nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
  5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.

Wymagania dodatkowe:

  1. posiadanie wiedzy z zakresu profilaktyki uzależnień oraz przeciwdziałania przemocy w rodzinie udokumentowanej kursami, szkoleniami itp.
  2. znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
  3. wiedza i doświadczenie w zakresie prawidłowego funkcjonowania rodziny,
  4. znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy z jednostkami
    i instytucjami pomocy społecznej,
  5. samodzielność w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,
  6. komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność,
  7. umiejętność współpracy w zespole,
  8. odporność na sytuacje stresowe,
  9. umiejętność zachowania bezstronności w kontakcie z rodziną,
  10. prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu,

Wymagane załączniki:

  1. życiorys zawodowy (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopia dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe i staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu, certyfikaty, uprawnienia, zaświadczenia o ukończeniu kursów i szkoleń, dyplomy, itp.),
  4. kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  5. oświadczenie, że osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona,
  6. oświadczenie, że osoba wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku gdy taki obowiązek
    w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego,
  7. oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. oświadczenie, że osoba ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych,
  9. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnianie na danym stanowisku,
  10. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

     

    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny
    i w konsultacji z pracownikiem socjalnym
  2. opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;
  3. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
  4. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
  5. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
  6. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
  7. wspieranie aktywności społecznej rodzin;
  8. motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
  9. udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
  10. motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
  11. udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;
  12. podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
  13. prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
  14. realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016 r. o wsparciu kobiet
    w ciąży i rodzin "Za życiem" (Dz. U. poz. 1860);
  15. prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
  16. dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku,
    i przekazywanie tej oceny podmiotowi, o którym mowa w art. 17 ust. 1;
  17. monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
  18. sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
  19. współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się
    w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;
  20. współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.

     

Informacje dodatkowe :

Asystent rodziny będzie świadczyć usługi w miejscu zamieszkania rodziny, może również towarzyszyć rodzinie poza miejscem zamieszkania, w dni robocze – w systemie zadaniowego czasu pracy w wymiarze nieprzekraczającym 40 godz. tygodniowo – zgodnie z harmonogramem usług ustalonym wspólnie z pracownikiem socjalnym i w porozumieniu z rodziną.

Umowa zawierana na czas określony w celu zastępstwa pracownika. Przewidywany termin zawarcia umowy z wyłonionym kandydatem: marzec 2019 r.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w pok. 3 Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej Białobrzegi 37-114, Białobrzegi 4, pocztą elektroniczną na adres gops@gmina-bialobrzegi.pl lub pocztą tradycyjną z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko asystenta rodziny” w terminie do dnia 15 kwietnia 2019 r.

Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.gmina-bialobrzegi.pl oraz na tablicy informacyjnej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Białobrzegach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białobrzegach w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji/przyszłych rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L nr 119, str. 1).

 

Metryka

Metryka
Podmiot publikujący / Urząd Gminy Białobrzegi
Wytworzył Marzena Babiarz 12.03.2019 08:15
Publikujący Marzena Babiarz - Kierownik GOPS 12.03.2019 08:16
Modyfikacja Marzena Babiarz 12.01.2020 18:09

Historia zmian

Historia zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Marzena Babiarz - Kierownik GOPS 12.01.2020 18:09 Edycja 4
Marzena Babiarz - Kierownik GOPS 15.03.2019 13:36 Edycja 3
Marzena Babiarz - Kierownik GOPS 12.03.2019 08:18 Edycja 2
Marzena Babiarz - Kierownik GOPS 12.03.2019 08:16 Publikacja 1