Menu

Kontakt

Urząd Gminy Białobrzegi

37-114 Białobrzegi 4
pow. Łańcut
woj. podkarpackie

tel. 17 224-52-27
fax 017-224-03-55

e-mail:
http://www.gmina-bialobrzegi.pl/
Elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP

Ogłoszenia

Data dodania: 2018-03-29

OBWIESZCZENIE

Na podstawie art. 33 ust. 1 oraz 79 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r.
o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2017 r. poz. 1405 z późn. zm.) Wójt Gminy Białobrzegi informuję o rozpoczęciu procedury udziału społeczeństwa   w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia p.n.: „Produkcja tauryny w adoptowanym budynku na działkach: 1248/9 i 1248/10 obręb 0006 Wola Dalsza 369”.

     Postępowanie w niniejszej sprawie zostało wszczęte w dniu 22.01.2018 r. na wniosek  Safiro Nutrition Sp. z o.o. Sp.k., ul. Mikołaja Reja 12, 35-211 Rzeszów ramach, którego przeprowadza się ocenę oddziaływania na środowisko. Udział ten zgodnie z art. 29 cyt. ustawy przysługuje każdemu.

Organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Wójt Gminy Białobrzegi. Organami właściwymi do wydania opinii i uzgodnień w tej sprawie są: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny
w Łańcucie, Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie i Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.

Jednocześnie zawiadamia się o możliwości zapoznania się z aktami sprawy w Urzędzie Gminy Białobrzegi, Białobrzegi 4, 37-114 Białobrzegi, pokój nr 1 w godzinach pracy urzędu, tj. 730-1530 w terminie od 30.03.2018 r. do 30.04.2018 r.

Uwagi i wnioski mogą być wnoszone:

  1. w formie pisemnej – pocztą na adres: Urząd Gminy Białobrzegi, Białobrzegi 4, 37-114 Białobrzegi.
  2. w formie pisemnej – składane bezpośrednio na dziennik podawczy, w siedzibie Urzędu Gminy Białobrzegi, Białobrzegi 4, 37-114 Białobrzegi, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 730 do 1530 ,
  3. ustnie do protokołu w siedzibie organu: Urząd Gminy Białobrzegi, Białobrzegi 4,  37-114 Białobrzegi, pokój nr 1,  od poniedziałku do piątku, w godzinach od 730 do 1530,
  4. za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 262 ze zm.) na adres: .

Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w terminie od 30.03.2018 r. do 30.04.2018 r. Uwagi wniesione po tym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.

Niniejsza informacja zostaje udostępniona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Białobrzegi oraz wywieszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Białobrzegi oraz w pobliżu miejsca planowanego przedsięwzięcia.

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      WÓJT GMINY BIAŁOBRZEGI

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Franciszek Masłoń

Pliki do pobrania

Metryka

Metryka
Podmiot publikujący / Urząd Gminy Białobrzegi
Wytworzył Łukasz Łuszczko 01.01.1970 01:00
Publikujący Damian Zając - Inspektor ds. Inwestycji i Infrastruktury Komunalnej 29.03.2018 15:51
Modyfikacja Damian Zając 29.03.2018 16:00

Historia zmian

Historia zmian
Użytkownik Data Akcja Wersja
Damian Zając - Inspektor ds. Inwestycji i Infrastruktury Komunalnej 29.03.2018 16:00 Edycja 5
Damian Zając - Inspektor ds. Inwestycji i Infrastruktury Komunalnej 29.03.2018 16:00 Edycja 4
Damian Zając - Inspektor ds. Inwestycji i Infrastruktury Komunalnej 29.03.2018 15:55 Edycja 3
Damian Zając - Inspektor ds. Inwestycji i Infrastruktury Komunalnej 29.03.2018 15:51 Edycja 2
Damian Zając - Inspektor ds. Inwestycji i Infrastruktury Komunalnej 29.03.2018 15:51 Publikacja 1